Monday, December 14, 2009

ooh dear ooh mine ;(

aku dalam dilema nie...

BBA vs keje~

mane satu sebenarnye yang aku nak nie? aku nak keje...tp dlm pade yg same aku nak study jugak~
sume pon suh aku cont degree...kawan3...mak ayah...sepupu aku yg skg nie dah ade kerjaye sndiri da...
mcm mane ye...aku takut laa nak ngadap akaun nye subject~ takut aku xleh nak wat...
mse dip ritu pon da tunggang langgang da T.T
dapat gred pon cukup3 makan je...

isk~ase bimbang tul laa...
p bile da semangat nak study, ade supporter pe sume tetibe masalah lain plak yg timbul...
xcukup pulok sorg g hambe Allah...
adoi mak aih~sakitnye laa jiwe aku ase...
mg bwak masalah tol laa...nak pakse xleh...
so xleh nak kate mende laa...redha jelaa nmpk gayenye T.T
tensen tol laa...FEDup gile idup gini...
isk~ people=shit >;[










sorayaPENDING

monkey icon Pictures, Images and Photos

0 comments: