Sunday, January 10, 2010

aku ase aku mampu wat ;)

"nk bkawan xde hal...p kene la ade limit...masing2 ade hak masing2...pk if sy ade di tempat korg & korg ade kat tempat sy...cmne rs sakit sy...cmtu la rs sakit korg nti...KARMA k.beringat jeala...g pon xkan nak melarang nak berkawan or bebas tp AGAK3 laa...xkan hati awk org sy nak kene jage p hati sy sorg pon xingin nak jage..."

ni current status FB aku...aku ase ni ayat yg sempoi la kot...xde marah3...
actly aku da penat nak marah3...nak ngamuk3...
sbb ase cm xberbaloi pula...
sbb yg merase sakit perit pedihnye aku aje...
p aku harap ape yg aku sampaikn ne ade pihak yg paham...
pempuan mane yg sanggup hadap mende3 yg menyakitkan nie...
forsure dorg pun xsanggup...
p ntah laa...


aku bukan ape...bukan laa jahat sgt...tp AGAK3la...
aku ni xdela kejam pai xbg berkawan pe sume...
tp AGAK3...sbb masing3 ade hak masing3 nak kene jage kan...


erm...papepun its a KARMA...ape yg aku ase lambat laun ALLAH akan membalasnye juga...
supaya dorg tau...mcm mane ape yg aku ase...even bebuih mulut ckp xde pape...


pempuan ng cemburu mg la xleh dipisahkan...rite...?
tp tuh laa skg ni cemburu n sikap kongkong aku nie makan diri aku sendiri,...
kdg aku rase setia aku nie juga makan diri aku sendiri...
tp xpela...



aku janji aku akan ubah sikap nie...
walaupun susah tp xpe...utk nak pulihkan r'ship aku xpe...
aku cube sedaye upaye aku...


cume aku minta bila aku da bubah da ok...
dye wat taik pula...memg mase tu aku xtau ape yg akan aku buat...
agaknye bunuh org pon aku tergamak kot...
yelaa da geram kan...tp stakat nie alhamdulillah...
aku mampu lagi kawal emo aku nie...sbb ade supporter ckp theres nuthin will b happen...
sowkey laa...aku accept...n tgk mcm mane...

aku ase terlalu byk dugaan menimpa aku...kdg3 aku terpk kenape ye semenye jadi kat aku...
xde ke org dpt rase ape yg aku ase?
aku da penat...da penat sgt ng dugaan...
tp aku bersyukur sbb aku ase Ia mengajar aku supaye lebih tabah n agi dekatkn diri denganNye...

papepn, aku harap korg paham...xkirelaa sesiape skali pon...

beringatlaa...ape yg kite wat pade org, satu ari t mesti org akan buat pada kita...
K.A.R.M.A




lots of luv
sorayaPENDING











0 comments: