Sunday, May 23, 2010

haih...

sebaknye hati aku ini...terlalu sebak...teramat sebak...
mengape UJIAN dan DUGAAN dariNya ini amat pedih?...
mengape?
mengape mesti aku yang mendapat dugaan ini lebih teruk dari orang lain?
mengape aku? suda xtertanggung rasanya...
kebenaran semua terungkap sekian lame...amat3 menyakitkan kebenaran itu...pengakuan itu...
benar3 menyakitkan diri aku...
haih...aku xtau perlu ke aku tempuhi semua ini dengan tenang or selagi boleh ku tinggal ku tinggalkan...
perlu ke pengorbanan aku nie? perlu ke...?
aku terkedu setiap ayat3 itu...teramat terkedu...
tp sbaliknya aku juga dipersalahkan...xpelaa...aku terima...
tp ayat itu seolah2 aku nie penghalang segala3nya...
dan tu jugak aku berfikir sape aku untuknya?
apekah aku untuknya?
pentingkah aku untuknya?
haih...tahlaa...

aku ingt aku da kecapi kebahagiaan aku...p nmpknya hanye la smentara...
erm...

0 comments: