Thursday, August 19, 2010

read between d line orait~

Photobucket
haa...ni special utk kamu3 beb...

*dgn nada yg super sopan...

aku xtau laa korg3 neh dok perli3 sape, same ade aku yg SyokSendiri ke ape tah laa...p Dye lebih maha mengetahuikan~...
p ade org kate mcm perli aku...tah la...huhu
...g pon ngan sape lagi korg nak mik port kan...
orait fine...
papepon maceh tangat3 sbb da berjaye sentapkan aku dengan game3 yg dicreate selame nie...mg hebat lah ;) mg salute gile babi lah kan...mg tiptop lah~

tp yelaa aku pon malas da nak angkat port da pasal neh, malas nak cari hal or nak bz body
 ...so...

lantak korang3 laa nak cakap ape sal aku & life aku...mudah3an korg3 terkene balikkan...haaa...time tuh baru korg3 ase mcmmane aku ase selame nie...
tuh jep...
bile aku senyap korg3 bunyi alek...lantok laa...care aa pah ceroh...huhu~



*p/s : mcm mane laa aku nak respect org if org tuh pon xrespect aku...even aku muda dr dye or sebaliknye...bukan kene byr pon...bukan nak suh dlayan mcm raje pon...cume nakkan sdikit respect jep...n xmenyombong je ngan aku, cume sedikit senyuman pon da cukup...ni x...rapat ngan kesygan3 aku tp ngan aku mcm bende...ape tu? huhu~aku nie bukan r jahat sgt...aku xkan kutuk org laa if tuh ok ngan aku...haih lantaklaa...boring laa...huhu~




*aku jugak seorang manusie yg sangat xperfect...dan seringkali wat silap...n aku serik...xkan seskali ulanginye agi...sekian

sorayaPENDING

0 comments: