Saturday, November 20, 2010

muke melambangkan hati

arini aku g meronggeng ng akak ipar aku & anaqi . . . 

so perut nie bapak laaa lapar...so g laa kat food court kat ECM tuh~
jadi aku mintalaa akak ipar aku tlg order kan mee sizzling . . . sbb cm tingin nak makan . . .
then suh dye tanye skali t dye bg x cili potong....then boleh plak betina barua tu ckp kat umah byk. . . .
eh asal pantat sgt natang nie...ok aku ork je laa dulu...
then bile time nak g amik makanan...
aku ngan penuh sopan santun g la tanye..
'yg ne satu nie kak? . . .umm cili potong ade?
then dye ckp 'tuh da ade dah , nak byk mane lagi!'

ehh asal smakin celake beliau neh?aku tanye bebaik kot...
haih harap je ramai org...natang tol mulut kimak nie...dah laa muke hodoh!perangai pon mcm muke dye gak...
heh!bangang!muke mg melambangkan hati .. . 

aku tgk mee sizzling aku tadi pon cm muke dye...
nasib baik aku makan abeh~heh!sedap mg r sedap....p tokey cm jubo taik mulot...



grrrrr.....!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: